GÜZEL SANATLAR VE TASARIM FAKÜLTESİ
Görsel İletişim TasarımıGörsel İletişim Tasarımı
2004 yılında kurulan ve alanımızda en saygın uluslararası akademik ve mesleki çatı kuruluşlar olan ico-D, International Council of Design ve Cumulus üyesi olan İzmir Ekonomi Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü, alanlarında uzman uluslararası deneyimli öğretim elemanlarından oluşan dinamik kadrosu ile bilişim çağının sunduğu olanakların farkında olan, görsel anlatım ve iletişim yeteneği gelişmiş, uygulama sürecinde karşılaştığı zorlukları yaratıcı düşünce yöntemleri ve entelektüel birikimiyle aşabilen Görsel İletişim Tasarımcıları yetiştirmek hedefiyle çalışmaktadır.
Bölüm eğitim programımız dijital tasarım, yayın tasarımı, tipografi, reklam, fotoğraf, video ve film tasarımı, ses ve hareketli görüntü tasarımı, illüstrasyon, 3 boyutlu görselleştirme ve animasyon, oyun tasarımı, yaratıcı programlama, ambalaj tasarımı, etkileşim tasarımı, deneyim tasarımı gibi çeşitli alanlarda açılan derslerde konularda uzman öğretim üyelerinin yönlendirmesiyle, öğrencilerimizin kendi potansiyellerini keşfedip, yaratıcılıklarını geliştirebilecekleri uygulamalı ve kolektif bir çalışma sürecini öngörmektedir.
Bölümümüzün eğitim süreci öğrencilerimizin profesyonel yetkinlik ve yaratıcılıklarını geliştirmeleri yanı sıra yeni dijital teknolojilerle sürekli olanakları genişleyen alanımızda, yenilikçi deneyimler oluşturabilecek etik ve sürdürülebilir bir tasarım anlayışını benimseyen, topluma, ekosisteme ve gezegenimize duyarlı ve sürekli öğrenen tasarımcılar yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Teknolojinin sunduğu olanaklarla uygulama ve araştırma alanları sürekli yenilenerek genişleyen Görsel İletişim Tasarımı aynı zamanda diğer tasarım disiplinlerinin ve yaratıcı endüstrilerin de kesişiminde bulunan bir alandır. İzmir Ekonomi Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü bu çok yönlü ve eğlenceli alanda yaratıcı ve uluslararası düzeyde tasarım işleri üretebilecek bilgili, donanımlı, duyarlı ve çok yönlü tasarımcılar yetiştirmeyi amaçlar.
Doç. Dr. Gökhan Mura
Görsel İletişim Tasarımı Bölüm Başkanı
HABERTÜM HABERLER
‘Kafanın Dikine Oyun Yapmak’ etkinliğinde buluştular
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Görsel İletişim Tasarımı Bölümü, ‘Kafanın Dikine Oyun Yapmak’ adlı etkinlikte Blay Games’i konuk etti. ...
Örnek iş birliğinin ikinci adımı tamamlandı
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) ve Yeşim Tekstil iş birliğiyle yürütülen “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Harekete Geç” projesinin ikinci dönem çalışmaları ...
Karanlıktan sanat doğdu
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Görsel İletişim Tasarımı Bölümü, salgın nedeniyle eve kapanan öğrencilerin yaratıcılığını geliştirmek amacıyla yurt dışındaki 6 üniversiteyle ...
VCD mezunu Kayra Paköz Dünya Kupası’nı tasarlayan ekipte
İzmir Ekonomi Üniversitesi Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü’nden 2017 yılında mezun olan Suna Kayra Paköz, Katar’da ...
Ata Kaan Koç The Bebop Channel seçkisinde
Geçtiğimiz yıl mezun olan öğrencilerimizden Ata Kaan Koç’un üçüncü ve dördüncü sınıfta ürettiği projeleri, “Tight Rope” ve “Walk the Dog ...
Öğrencilerimiz Pangram yarışmasında finalist oldular
Görsel İletişim Tasarımı ikinci sınıf öğrencileri bu yıl dördüncü defa, yazı tipi ve kaligrafi üzerine gerçekleştirilen “Pangram” adlı, Harkiv, Ukrayna ...
VCD mezunu Asil Atay’ın festival başarısı
2017 yılında mezun olan öğrencilerimizden Asil Atay, son projesi “Unraveled” ile üç büyük festivalin seçkisine girmeyi başardı. “Unraveled”, Atay’ın yüksek ...
“A Visual Frame / Her Mess, His Mess” Atölyesi
İzmir Ekonomi Üniversitesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü’nün her dönem gerçekleştirdiği, her yıldan öğrenciyi bir araya getiren atölye çalışmasının 2019 Güz ...
YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ
DetaylarKÜRESEL KARİYER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..BİLİME KATKI
İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İNSANA DEĞER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..